Nuffnang

Selamat pagi, ok harini aku nak cakap yang aku dah join Nuffnang! :D


Apa itu Nuffnang?
Nuffnang.com merupakan peneraju komuniti pengiklanan blog yang pertama di rantau Asia-Pasifik. Pelantar dalam talian kami membolehkan pihak pengiklan untuk menyiarkan iklan berasaskan grafik mahu pun video ke dalam lebih 100,000 blog pelbagai jenis pelantar. Nuffnang.com kini mempunyai cawangan pejabat dalam 4 buah negara; Singapura, Malaysia, Filipina dan Australia. Pasukan-pasukan di setiap pejabat kami giat berusaha menghubungkan jenama-jenama produk kepada para blogger kami. Di antara para pengiklan kami ialah Citibank, Nokia, Sony, Proctor & Gamble, Nokia, Nike, Nestle, dan banyak lagi!

Selain pengiklanan berasaskan blog, kami juga membina reputasi kami dengan menjadi sebuah komuniti untuk blogger oleh blogger, menganjur dan menyokong pelbagai jenis aktiviti seperti tayangan wayang, seminar/bengkel kerja, parti dan lain-lain lagi. Nuffnang telah menjadi tumpuan media akhbar utama seperti The Star, Malaysia dan The Sunday Times, Singapura selain media-media lain.


Secare ringkasnya, ko join nuffnang, ko akan dapat duit. Dengan syarat traffik ke blog ko adalah bagus dan juga ramai yang click ads nuffnang macam dekat atas dan tepi blog aku ni. Menarik bukan? Menang menarik! Duduk goyang kaki sambil update blog sambil duit masuk. RM0.15 minimum kalau ade orang click ads but kalau jadi ahli ekskusif, ko akan dapat minimum RM0.25 per click.

So, kauorang click lh ads nuffnang dekat blog aku ni. Lepas tu nanti aku pegi click ads dekat blog ko plak :-) Daftar lh sekarang! Duit dalam internet ini bersepah, tinggal nak kutip je. Nak dengan Tak nak je :-)

Jangan lupe click ads nuffnang aku banyak banyak :p





No comments: