coretan budak mentah

yes tinggal satu paper lagi! fuhhh dah boleh enjoy sikit2 ^.^ tadi paper fizik not bad lh, paper3 spot magnet dengan load, alhamdulillah kelua :D seronok doe, aku jawab dua dua essay tu =D tempat aku sebelah pintu tapi panas. angin kuat tp angin panas, erhhhh . bio paper3 lenjun baju aku, td pon nyaris2 je, apasal la tak pasang aircond, yelaa sekolah aku kan taksub dengan "perhatian" . kalau boleh semua kelas nak ade aircond, kalau boleh nak semua sekolah tau hari rabu sekolah aku pakai uniform, tu lh sekolah aku, pentingkan populariti, tapi akademi tak cemerlang. buat kelas tambahan tapi hangat2 tahi ayam, hari2 cancel, ape jadahnya haha .
budak2 pengawas pon haram jugak, rambut pnjang tak ape, ponteng melepak semua tu macam 'halal' je dekat mate cikgu. tapi nasib baik aku budak sains, cikgu tak berani usik HAHAHA hari2 aku datang lambat but cikgu rilek je senyum, coollll . tapi tu semua kenangan, lepas ni aku tak jumpa dah dorg, aku dah besar.cehh cehh haha . and yes, aku dah mula rindu sekolah aku rindu cikgu2 aku, aku rindu kata2 cikgu aku, selalu bagi semangat kat aku and kawan2 walaupun kiteorang nakal sikit, and sekarang kami dah berubah. thanks cikgu :)
dalam exam aku selalu terfikir pasal mase depan, bukan pasal pekerjaan tapi pasal tanggungjawab aku, sekarang pon aku dah rase, and aku tak dapat bayangkan macam mane aku nak jadi budak dewasa, cari duit sendiri, arhhh aku ketakutan :| tak dapat aku bayangkan kehidupan selepas alam persekolahan :| tak ada lagi sahabat gelak tawa, lepak sama2 , tak ada masa jenguk mak aku mungkin bila aku melanjutkan pelajaran :| cuti sem 4 kali je setahun so that mean aku balik rumah dalam setahun hanya 4kali :| tak dapat ku bayangkan.  and aku maybe tak akan keje sambil tunggu result sebab aku nak luangkan masa dengan mak aku, nak drive die pegi mane2 die nak, i love you mum : hari2 aku fikir macam mane nak happykan die but im blur, aku tak tau, ohh :|
esok aku plan nak pegi ipoh. aku nak buat kawan2 aku happy sebab aku tau lepas dapat result nanti kite mungkin tak jumpa dah or maybe masing2 dah bawak haluan masing2.ntah lah, aku tak faham kawan2 aku, dorang macam tak sedar or aku yg terlalu over? and then hari sabtu aku gerak sungkai, dah janji dengan nenek aku nak ambik die balik, die duduk rumah adik die sebab adik die tu pegi mekah. adik nenek aku tu pon kire nenek aku jugak en tp aku tak berape nak jumpa sangat. then ahad maybe pegi ipoh lagi sekali, hantar sedare plak balik kolej, tu pon kalau die suruh anta lah. then isnin ade class kimia. selase exam kimia. weekend next week aku plan nak lepak kg aku. nak jumpa classmate, kawan2 mase sekolah rendah. haritu dorg ade mesej aku mase spm. terharu doe, tak sangke dorg igt aku, aku je tak ingat dekat dorg hmm acctly aku ade jugak sahabat dekat kg, aku emi erol , kiteorang memang top la dulu dekat sekolah, emi tu sebaya aku tapi die pangkat pakcik sebab die sepupu dengan mak aku,erol tu plak orang kaya, bapak die ade banyak tanah and jugak orang kuat UM*O dekat kawasan die tinggal. lepas tu aku kene balik kedah, sebab nak ambik adik aku plak, lepas tu nak gerak kl insyaAllah :) oh tak lupa jugak gath bebudak 3rk 2007. i miss all my friend. ini lah yg aku cakap, tanggungjawab. nampak bukan tanggungjawab aku dalam bulan 12 ni. aku bukan merungut but aku tak tau macam mane nak hadapi, tu baru sikit, nnti  dah duduk asrama, tak ade mak bapak aku, lagi besar tanggungjawab aku :|
banyak plak aku menaip harini. aku pon pelik :-? haha


p/s : sape ade jawapan objektif utk paper spm ni hulur2 lh ok. sharing is caring :)


ASSALAMUALAIKUM.

3 comments:

mlletqa said...

ohh nmpknye sgt senang menjwb physics td..saya rase cm senangsusah jea..hehe..xminat pon :(
btw,gudluck 4 d last paper!!free lah pasnie!

Afiq_Bassist said...

hah...!!!
mmg la.. orng bwat klas tmbhan.....
korang bkn nk g...

wktu aq dlu... wlau 2 orng dtg die aja jgk tau..!

Anonymous said...

ini bukan masalah nak datang ke tak nak datang. ini masalah cikgu tu sendiri yang cancel class. macam mana mau datang? itu cikgu sudah cancel =.=