Adnan Sempit



LAWAK GILA CERITA NI! :-)
Memang best, tak rugi membe aku belanje aku, thanks to Ainur Shahidah :)
Bila part sedih je, angah raje lawak karoake lagu sedih, fuhh best doe, tapi yang spoil nya aku rasa number plat moto Sam mase mula-mula tu tak sama.
Mula-mula plat KBA kalau tak silap then tuka jadi WRW :p

Heroin Intan Ladyana yang bawak, aku rasa macam tak masuk, sepatutnya kena cari pelakon yang muka koperat sikit macam Hetty Sarlene, teringat dia belakon dalam sembilu, memang mantap.
Jalan cerita memang best! Betol lah tu mat motor tak sama mat rempit and tak semua naik moto tu mat rempit. And mat rempit tu adalah penunggang motorsikal yang membuat huru hara atas jalan raya. Selagi dia bawak moto baik-baik atau dengan cara skema, dia bukan mat rempit. Even, yang bawak SuperBike pon kalau mereka buat weelie, wekang, cilok-cilok, meraka juga mat rempit! Bukan nya yang bawak motor kapcai sahaja yang digelar mat rempit. Memang susah nak betol kan mindset rakyat Malaysia, kerana mat rempit seorang, semua penunggang motor digelar mat rempit, Adooi!
Part paling sedih masa renioun party Nadia, Adnan datang, masa tu Nadia tengah kutuk Adnan, then Adnan mintak penjelasan, then Nadia jerit dekat Adnan, sedih doe, terase, kalau lh ada girl buat macam tu dekat aku, aku rasa aku dah bunuh diri dah -.-

Overall, best cerita ni! memang patut tengok, tak rugi, seriously! ThumbUp to Ahmad Idham, pelakon and crew Adnan Sempit :-)

4 comments:

aida farwiza said...

tima kasih ain

Anonymous said...

ya, terima kasih, classmate ok :)

ainur syahidah said...

same2!! len kali ko palk blanje aku!!!

Anonymous said...

HAHA InsyaAllah kalau ada rezeki lebih :)