do it, DOIT!

Facebook is a social networking website that is operated and privately owned by Facebook, Inc. Since September 2006, anyone over the age of 13 with a valid e-mail address can become a Facebook user. Facebook's target audience is more for youths than adults.

http://en.wikipedia.org/wiki/Facebook

haha saje post pasal facebook, dah tak ade bende nk search dah, atas tu mukadimah, isi tk tentu lagi pasal ape.

Pengaruh facebook ni memang kuat, sangat kuat. aku mula tertarik dengan facebook ni sejak pilihanraya umum Iran, tahun lepas. Masa tu ada golongan yang sokong kerajaan and golongan sokong pembangkang. President Iran yang baru ni, Ahmed ape ntah nama dia dikecam melalui facebook. Facebook jadi medan berkempen, hasil wujud golongan urban facebook menolak kepimpinan Ahmed ni. Kalau nk tau lanjut kena google lh, aku bagi bayangan sahaja.

Sebelom aku create facebook, aku memang benci gila facebook,lagi lagi bila wujud facebook versi bahasa melayu. weh apa barang buat facebook. Setelah diracun oleh cik Azza, akhirnya aku buat facebook dengan syarat cik Azza menjadi pembimbing aku. bla bla bla bla . . . Facebook sekarang dah terpesong jauh, facebook jadi medan para bacul dan para bapok menonjolkan diri, baling batu sorok tangan. dah buat page personal attack, tak nak mengaku, weh apa barang kutuk belakang weh? telur tak ada ka? dulu isu Sultan Johor, sekarang isu TG Nik Aziz. Lepasni mungkin giliran aku, standart lh, aku ramai orang tak suka, kalau wujud page mengecam aku pon aku tak terkejut sangat, mungkin terkejut taraf taraf Amri Yahya main untuk Liverpool. Tak ade lah terkejut sangat kan?

kewangan semakin meruuncing dan amat meruuncing jika tiada anjakan paradikma. anjakan paradikma anjakan paradikma, dari dulu sampai sekarang itu jelah di ulang, konon nk naik kan semangat, tapi harammm, typikal semua ni, khurafat khurafat. nk bayar minyak moto pon tak lepas, nak beli scrap untuk rambut pon kena fikir 5 6 7 8 9 kali. Esok hari ISnin yang paling aku tunggu tunggu, tak tahu kenapa, dari mggu lepas aku macam weh cepat lh isnin. Yang pasti isnin ni akan ade benda yang berlaku, baik atau buruk, sooner or later there must be something happen.

Agi Idup Agi Ngelaban wehh, walaupun Rentap dah mati tapi semangat die belom mati.

No comments: