KFC FREE (SHARING IS CARING)

deeer, ni gua nak bukak cerite. Cerita ini bermula dengan seorang cikaroo atau nama saintifiknya wanita. Nak cakap dia member gua, tak jugak, nak cakap bukan member, pon tak juga, senang cerita, kenalan gua lh. Baru-baru ni dia baru balik dari UK. (tipu) Dia ada bawak satu perkhabaran gembira, dia cakap kfc ada buat offer, terkejut beruk gua! Ini sudah bagus! Gua cabar dia, BUKTIKAAAN! I dont want banana fruit two times!

Oleh sebab dia wanita sejati, dia menyahut cabaran. (gua dah malas nak merepek) .....

Straight to the point :
Ok 1st step untuk mendapatkan diskaun KFC adalah dengan membuka layan web http://www.goeatout.com.my/ . Lepas tu pergi singup, Jangan malas, signup baru seminit, gua rasa seminit itu berbaloi dengan apa yang anda akan dapat. Then lepas akaun sudah aktif, klik Voucher, lepastu download voucher KFC tu. Acctly bukan 30% diskaun ayam, tapi 30% Off for Cheezy Chickaroni (ala carte). Jangan pergi serang kaunter pulak cakap ditipu. Lepas download print voucher tersebut, tapi pastikan print bercolour.

Tanpa menghampakan peminat KFC se-Malaysia, ni gua ada google Chickaroni tu,
harga dia RM5.90. Kira lah harga sebenar lepas 30% off. Gua malas nak kira, dulu SPM math gua dapat E.

p/s : dengar cerita mcD tempat gua nak bankrap dah, adakah Black berjaya dengan misi anti-mcD nya? hmm. sama-sama kita nantikan.

No comments: