Head-Bangging

Pejam celik pejam celik dah bulan 3, aku tetap macam ni, haram tak kerja pon, rasa macam masa tu sekejap, tapi hakikatnya masa aku sama dengan orang lain. Orang lain boleh kerja tapi kenapa aku tak? Dalam pale otak aku, aku nak beli kasut and pergi gig, thats all. Nanti-nanti lah aku fikir pasal masa depan, sebab aku dah penat. Penat bersembang dengan budak budak yang cepat give up. Ingat lah kata kata aku ni, HIDUP KENA ADA WAWASAN, kalau tak masuk U pon, boleh bukak kedai, jadi tokey bundle, tak pon jual burger, sapa kata jual burger tak boleh kaya? Setakat ni hanya budak budak taksub MLM je cakap jual burger tak boleh kaya, hakikatnya ada penjual burger boleh kaya, yang penting WAWASAN. Tengok macam mat dagu, hidup berwawasan, penuhi impian, merantau sampai luar negara, masuk itu masuk ini, berjaya jugak. Sapa mat dagu? Search Facebook, aku memang respek mamat ni.

Lagu satu, kita ni laki laki, kena kuat. Jangan 24hours fikir sangat pasal perempuan. Lepak dengan member pegang handset meseg awek, member cakap buat bodoh, seronok sangat dengan awek, bajet awek lebih memahami, ceittt kenal pon tak berapa tahun dah bajet kenal isi hati, FUCK! Hari hari layan awek, nak jaga hati konon, sehidup semati konon, #$%^&*( , ada apa dengan awek? Nak buat kawin? FUCK! kecik kecik dah fikir kawin, sayang konon lah habis, bila jumpa betina cantik sikit mula menggedik, lupa member, sanggup tipu member, tapi bila awek merajuk, buat muka tension, bajet tengah bersedih, bajet nak bunuh diri sebab awek lari, #$%^& lah hoi, awek tu tak kemana, bila tak ada duit, cari member jugak, tau pulak cari member? bila tayar motor pecah tau pulak cari member? Ingat dah lupa member, maklumlah muka jambu, berkiblat perempuan, tak ada awek tak boleh hidup konon, ingat kan sehidup semati, rupa nya bila ada masalah, cari jugak member, member yang ditinggalkan sebab awek ajak keluar, bila awek lari, member jugak nak pujuk, mana awek kau dulu? awek yang sayang gila gila tu? awek yang konon nak buat bini? tau pulak cari member? So, kesimpulannya, tak payah lebih lebihkan awek, awek tu setakat tu jelh, bila putus jadi musuh, member ni kalau hari ni gadoh, esok jumpa lagi, baik baik, bila ada masalah cari member jugak. Jangan lah berkiblatkan perempuan, mainan dunia je semua ni.True or Dare?

5 comments:

Anonymous said...

true! wuhuuu!
-oleh colela

Anonymous said...

awk mmg baek awk syg membe awk awk care pasal membe awk awk kwn baek dunia akhirat tpiiiiiiiiiiiiiii diorg xknal awk awk xtau yg sy ttp syg awk ;)even awk marah sy tp itulh sy sy ttp sy sy sntiasa sy
-soriesysuketulisni-

//JH said...

huyoooooooooooo :D

mafilleiz said...

pehh ko jangan lah buat aku terasa. terasa ni do.

xD

Anonymous said...

JANGAN KIBLAT POMPUAN? SAPA YANG KIBLAT POMPUAN? SAPE NAK KENA TIBAI PASAL POMPUAN?..HAHA JAWAB DULU...HIPOOOOOOOOOOOO..BLUE HYPOOO KOT..HAHAHA