SPM SPM

ok 1st, aku ambil kesempatan ni nak mintak maaf kepade semua lh umat manusia.tak kire lh yg tue or mude, perempuan lelaki bapok semua semua lh =.= sorry ok, lupakan yg dulu, maafkan lh aku. aku insan yg lemah tak lari dari membuat kesalahan dan kesilapan :)


ampunkan aku ok agar aku dapat jawab peperiksaan dengan tenang :)
and aku juga maafkan kauorang, tak simpan dalam punya.tapi yg berhutang tu, tetap hutang ok =.=


and thanks to sape yg dah dan yang akan wish aku, THANKS freinds :) good luck to you too, kite same2 berjaya ok freinds  :)


*************************************************************************************************************



ok. acctually jadual exam spm aku tak dapat lagi. mggu lepas and mggu sebelum tu aku straight tak datang =.= so tak dapat lh jadual. dengan kebijaksaan aku, aku telah mendapatkan jadual itu dalam internet. bijak bukan aku? syukur kehadrat ilahi :p


18.11.09 BM1 SEJ1 BM2
19.11.09 BI1 BI2 SEJ2
20.11.09 EST1 EST2


23.11.09 MATH1 MATH2
24.11.09 PI1 PI2
25.11.09 ADDMATH1 ADDMATH2


30.11.09 BIO1 BIO2 BIO3
03.12.09 FZ1 FZ2 FZ3


08.12.09 KIM1 KIM2 KIM3


secare kasarnya aku exam 4 minggu atau sebulan but kalau ikut hari hanya 9 hari shj .
target aku? insyallah BM MATH SEJ boleh score.yg lain tak berani cakap :)


Ya Allah berikan lah kekuatan kepada hambamu ini untuk menjawap peperiksaan SPM seterusnya mendapat keputusan yang cemerlang. amin .


*******************************************************************************************************


ok sekarang aku nak cerite plak ape aku buat dekat sekolah :

ok gamba ni mase bdk tgh PMR. ni dekat blk gerakan. sebelum ni kene duduk makmal. BANGANG bukan? sakit pinggang aku. ni marah bukan main2 ok. betol2 marah! rasa macam merempat di sekolah sendiri =.=




ni pulak gamba mase hari khamis mggu lepas, cikgu semua tak masuk. lepas belaja sikit2, bantai main. fuhh puas gile. tau tak ni game ape? mesti tak tau kan? ok, ni name die main tutup botol. kene target antara satu sama lain nasib lh. kalau double bertindih dipanggil AYAM kalau 3 plak panggil JAMBAN =.= game ni last main mase tahun6. bapak lame en tak main? ok then, sape cakap melayu india tak ngam? youre totally wrong dude, tgk atas tu, elok je kiteorang campo. "Kita semua membe maaa."



ok ni last kopek, gamba mase hari jumaat. time ni tgh bincang tempat holiday lepas spm, semua beria nak pegi genting. aku sorang ja yg nak pegi indonesia. waduh waduh, katanya di indonesia itu barang murah nya murah bah :D but for sure lepas spm kiteorang pegi kl dulu. ade gig tribute to nirvana + Rock The World :)


sekian.Terima Kasih.
yang nak ambik SPM,
KERET

No comments: