kerata idaman vol2

ok ni plak kerete idaman aku. aku tau ramai lagi minat kerete ni =.= tunggu aku kaye dulu lh weh baru boleh mimpi drive kerete ni.

Engine Order Code
4B11
Engine Type
Gas I4
Displacement
2.0L/122
Fuel System
MPI
SAE Net Horsepower @ RPM
291 @ 6500
SAE Net Torque @ RPM
300 @ 4000

berkenan betol aku dengan injin die. urhhhh .ya Allah berikan lh hambamu ini kekayaan agar dapat memiliki kerete ini :)



stim tak? cool bukan design die.huhuhuhu





ok cool bukan kereta idaman aku? wahhh enjin power design mantap ape lg kau nak. tapi harga tak tahan, RM320k lepas cukai, AP, semua. dengar cerita tahun depan waja nak kelua baru and based on this car. adoi tak best lh macam ni. then fyi, kereta proton wira tu based on mitsubushi lancer jugak. tu pasal ramai budak2 convert masuk halfcut evo sebab ruang enjin die ngam2 masuk injin evo. ok ini lah kereta idaman keret! :)

KERET.