3 out of 10

ok harini baru je habis 3 paper. bm sej bi. fuhhh lega weh. bm karangan tu mcm senang. haha. kertas 2 pon senang. haha. bi kertas satu susah siot. ape benda lh soalan, macibai haha. sej bagi aku agak senang. soalan spot semua kelua. alhamdulillah :) but aku macam ralat sikit pasal soalan die doe. ade ke patut renesen tu die letak dekat struktur then agaria maritim dekat essay. adoi. for sure 30 marks tu dalam tangan. haha insyaAllah :)


spm ni aku kene duduk dekat dewan. mule rase babi sikit but lame2 baru ok. aku duduk baris 1st and dari tepi number 15 =D satu baris 18 orang. agak kebelakang lh. yg best nya aku duduk sebelah pintu. senang aku nak balik :p then pengawas tu macam aim bdk2 blakang. slalu round belakang, depan tk usik pon. donno why? uhh . 


ok tadi aku dah cek paper1 sejarah. dapat 29! seumur hidup tk pnh dapat mcm tu haha. alhamdulillah. hope boleh lh kot dapat A insyaAllah. doa kan lh untuk aku. ntah kenape aku rase macam sej and bm dah dapat A :p ish tak baik riak, insyaAllah kalau diizinkan Allah :)


esok plak exam est. bagi aku paper est ni tak berape nak penting pon. ntah lh. tp kene ambik jugak sbb dah register, ape boleh buat. start malam ni boleh lah aku give more attention to agame math and addmath. kawan aku cakap, kalau addmath 'fulltrotel' boleh dapat B. ntah lh. aku plak cakap, cooll je beb, sabah sarawak ramai lagi yg tak boleh buat. so gred akan turun :)


now, aku tak tau ape yg dah jadi dkt aku. aku macam dah berubah. semua orang cakap macam tu. ntah lh babe. ni aku kasi satu hadis, mendalam maksudnya, bangkitlah orang islam!
"Sudah hampir (tiba) suatu masa di mana tidak ada
yang tinggal pada Islam itu kecuali namanya sahaja
dan tidak tinggal pada al-Quran itu kecuali tulisannya
sahaja. Masjid-masjid mereka tersergam indah, namun
kosong/roboh dari petunjuk. Ulama mereka adalah
sejahat-jahat makhluk yang ada di bawah kulit langit.
Dari mereka berpunca fitnah dan kepada mereka fitnah
itu kembali" [HR Baihaqi].



ok ni jawapan sejarah paper 1
D A B C D A B C B B 
C C B C A B D A D B 
B D A A C B A D D D 
A C B C B D D A C A


kredit to cikgusejarah.blogspot.com thanks cikgu :)


p/s : sorry kalau entry ni nmpak macam aku poyo, tapi ni lh taktik aku utk sedapkan hati and give more motivasi kt aku. lain orang lain cara. ok gud luck kawan2 yg spm :)


yg belom tension :
KERET.

2 comments:

Anonymous said...

damn tige salah ^________^''

Anonymous said...

HAHA cool. terer awak ni. mesti banyak makan kismis :p