Repeat

Last weekend gua repeat pegi aloq staq. kali ni gua bawak ramai kaum gua, lu dah touch gua tak kan gua nak senyap. apa lu ingat lu gangster? haa mai one by one dengan gua, man to man dengan gua. dengar apak lu orang kuat kawasan, apa lu ingat lu boleh buat kepala, mari lah ! bla bla bla saja gua merepek. feeling feelings gangster brado bukit bintang. haha.

satu malam. malam minggu. gua ajak kaum gua turun perlis, pukol 7 kumpol semua, 7 30 orang paling kanan gua drive isi minyak, sembahyang ambik berkat. gua gerak naik kenderaan 4wd, penumpang duduk atas injin. kenderaan apa? ahh lembab, dah tentu van. dalam van tu ada lah dalam 14 orang. semua dah geram, gua tabur ayat baik punya, semua dah feeling2 brado bukit bintang macam gua! haha. gua fikir senang, apa apa hal kaum gua banyak, mau main kaum gua on, man to man gua on, settel rokok pon gua on. sampai tempat tu, sembang punya sembang tunggu punya tunggu, times up! settel tepi, lebur RM260! ketuk dahi! gua tak sangka. tapi gua tak kisah, ikan bakar malam tu memang sedap, 3 ekor ikan,2 kilo kerang, 2 kilo sotong, 4 jug air, gua rasa gua dah puas hati sampai hati gua pon dah rasa macam sotong !

malam semalam, gua ajak sepupu gua repeat char kueh tiow. sepupu gua senyum sinis. haram. gua faham. gua potong senyuman dia. gua cakap. anything for you sayang. sepupu gua maki gua. dia sebot peliaq, wei peliaq tu apa? gua tak tau. hahaha. perjalanan diteruskan dengan ditemani lagu disko bervolume 23 ! gua tak sangka sepupu gua kaki klubing walaupun dress up macam amri yahya! lokasi dikenal pasti, berhampiran kedai dr rozmey ! dokter jambul muka gatal isteri muda! gua tak sangka mamat jambu ni orang jitra! gua ingat dia orang kl, orang urban, rupanya taraf taraf gua yang suka makan char tepi jalan!

dalam sembang sembang dengan sepupu gua, sepupu gua tanya baik punya, wei macam mana nak buat fesbuk? gua ingat layan lagu disko dah cukup urban tapi azza budak kajang lagi urban dari pupu gua! gua terkasima!

nah buat tatapan peminat dr rozmey!


gua gemok pon lu apa hal . ?

1 comment:

Kumbang said...

steady lah abe, mu sembang meletup letup. haha. ibarat kate budak budak pra-U, jangan seronok sangat, nnt sakit dapat malu pun dapat. haaa. hahahaah ;D