Mahadet cakap Melayu mudah lupa. betoi ka?

ade elok jugak kalau Hitler ni hidup lagi, mampos semua kaum yahudi.



semua pakat mau boikot, apa ka jadah. what the hell. what the tuttt. goblok tenen? biaq pi lah kat depa. tu kalau ampa berani sangat, pi suruh Agong hantaq paskal satu kontijen pi israel, setel masalah, buku bertemu ruas. dari dok boikot, depa gelak ja tengok, ibarat hanjing menyalak kat bukit, hanjing kepenatan, bukit dak runtuh pon. harini ampa dok boikot mcd, esok-esok boifrend gelpren dok gedik mau belanja big mac, ampa sapu gak. ampa dok boikot-boikot ni semayang dah cukup? mind your own bisnes pak saleh kata.





harini hari ahad, muka aku berminyak.

harini hari isnin, muka aku ada jerawat.

harini hari selasa, aku sakit perot.

harini hari rabu, aku nak tido.


babai.

3 comments:

m said...

TAK SETUJU! sekurang2 nye walaupun boikot mcd SAJE ade la jugak pasang NAWAITU nak boikot.walaupon bkn dr awal,bru2 nk start boikot,at least ade la nawaitu nk tnjuk bnci israel lahanat tu.ni la kolotnye org melayu,klu sorg bising2 suro boikot,nti lg sorg ckp mcm ape yg ditulis atas tu.kalau sume org pk cmtu susa la umat!bia sikit2 lame2 jd bukit.klu x slow2 boikot takan nk trus lawan israel yg hebat dgn teknologi canggih dgn supporter USA kafir tu lagi.mmg smpai bile2 kene pijak la kite! pk lahhhhhhhh

Anonymous said...

serious nak boikot? good luck, tapi jangan double standart :P

masa thailand kena bom haritu, berapa ramai orang islam malaysia salur bantuan? uhuk uhuk, gajah depan mata tak nampak, semut seberang laut, nampak pulak :P

J said...

gua setuju bro.haha.bagi aku ni semua salah perdana menteri.perdana menteri kita guna bontot untuk melihat dan guna lutut untuk berfikir.cuba kau bayang kan,perdana menteri suruh kita boikot yahudi,but at the same time,penasihat malaysia adalah yahudi.kau rasa mana perdana menteri kita letak mata dan otak?kalau suruh boikot,stop kan import barang negara yahudi.kita masih boleh berdiri tegak.aku rasa perdana menteri kita yang perlukan tongkat.biar arus otak nya berjalan apa itu "satu Malaysia" yang melibatkan agama dan apa itu "memboikot" yang melibatkan Islam.fuhyoh jaja,haha