TerbangKumbangKuTerbang

1st, gua terasa dan berasa sedih sebab kawan gua sendiri yang gua selalu lepak, selalu paw, semua selalu telah mencipta dan tercipta satu entry sedih. walau die tak cakap and tuju dekat sape, tapi sebagai member yang sehati sejiwa, jiwa saya jiwa indie, gua dpat merasa kan dan terasakan kepada siapa entry itu dituju. gua rasa, tu lah entry die paling sedih, bagaimana dan terbagaimana beliau mengadtasikan kisah hidup beliau didalam dan terdalam blog beliau. beliau menceritakan kisah hidup dengan mengaku sebagai tukang basking, tapi itu lah realiti dan terlialiti hidup kawan gua yang gua sayang tu. sebelom ni, blog kawan gua tu penuh dengan entry kelaut dan jusstin bibier si bapok itewww. selain itu, beliau juga X-peminat no 1 adam af.

kalau lu terbaca atau membaca entry ini, gua mengucap kan good luck kepade lu. alaaa setakat perempuan tu ape lah sangat, nanti lu dah feder study, lagi bersepah der, lu dekat sane jangan tensen2, weekend ni turun layan cup rix, lagi mulia dari lu asyik nangis. dulu, lu lebih pentingkan perempuan, lu sanggup buat demi perempuan, sanggup sound member sebab perempuan, tapi sekarang lu dah sedar, bagus lah, satu je nasihat gua, kawan lu yang dekat siam ni, lu jangan jadi gay, nabi tak ngaku umat. banyak dah gua tengok muka2 jambu macam lu jadi ikan, so, gua harap lu jangan jadi gay, dan, berusaha lah untuk dapatkan budak yang duduk sebelah negeri gua ni, gua bukan ape, gua seronok bile kawan2 seronok ni, akhir kata, lu jangan lah sedih, be strong. lu ingat ayat ni, love is over when laugh over, ni kata2 selebriti perempuan no 2 terkaya didunia, belakang madonna, nak tau lu google sendiri ok ;-)

regards,

(sign)
Firdaus.
bakal MPP UiTM Perlis :P

4 comments:

Anonymous said...

aku tak paham knp ko mesti nak ckp aku peminat adam af? wak luuuu. hahaha

Anonymous said...

eleleleh lu dulu nangis2 nak cd adam kan? :P

Syzna said...

dia juga layan im not single. sila belikan satu untuk anon terbabit. tahaha

Anonymous said...

karot, gua tak pernah menangis der semata2 nak cd tu. haha

nana, aku layan utk isi mase lapang jelahh :P