paper gangsta

Biarlah gua memulakan bicara dengan mengadu tentang nasib gua.





kemana ceruk dunia gua pergi, mesti ade orang tak suka gua, gua bukan nak down ke ape, just macam what the ffakkkk lu? alaaa gua tau gua sape, tak payah nak benci,gua tak lah rase sedih, just kadang tu rasa macam, ape hal kau nak sibuk, okay, yang benci gua tu bukan orang lain, ************ gua sendiri...............




so ape lu rase bile ******* tu secare terang tak suke dekat lu? gua tau, gua sedar gua tak hensem, but just jangan lah nk benci, jangan lh nak cakap dekat semua orang yang lu benci gua, just you and me, simple. sendiri mau ingat, lu nak kutuk gua pon gua tak kisah, sila kan, but, its between you and me, lu tk payah babitkan semua orang, tk payah babitkan member gua.



oleh sebab itu, tertubuhnya dan ditubuhkan HQ budak laki BMD1C*. we are unite and fight for our right, pergi mampus dengan sistem. we doing what we like, just mind your own bisnes. HQ team sebenarnya atau ahli asal dan ahli tetap dan ahli aktif seramai 4 orang, stiap malam kami berkumpul dan membicarakan ape yang terjadi dan share masalah semua ape semua. ok finish.



new chapter, gua sekarang tengah berjinak jinak dengan fix bike, uitm ni baru sorang pakai, and mio, besar kemungkinan jaadi number 2, and gua, haaaa ni nak habaq ni, mungkin number 3, yehaaaaaaaaaaaaa. gua nak jinak berbasikal ni sebab gua pernah baca ayat ni 'seminggu berbasikal, lepastu sure bini tersenyum' tu gua jinak berbasikal. tu pon kalau luorang faham maksud ayat atas.




kehidupan di sini, hmm ok gua malas nak taip panjang, only one word, SUCK ! tapi kawan kawan lu jangan risau, gua okay, cume kadang tu yelh, mate berair bile terkenang saat lepak dengan kawan, tapi gua ok, gua kuat, dont worry ;-)




gua balik teluk intan besar kemungkinan 2 or 3 bulan 9 ni, so, sebulan lagi, and yeah, i miss teluk intan so fricking baddddddd :-(

1 comment:

Mimie Cikonett :) said...

name class sy BMDIC4. aha mcm same sikit ;P