cikaro baik punya

tolong lh faham saye. saye ni insan yang lemah, yang melukut di tepian gantang. muka saye ganas awak, muka saye ganas tapi dalam hati ade taman. dulu mase kecik-kecik kenape mak manjekan Nan, kenape mak. sekarang mak dah tak ade. Nan hidup susah mak. kalau mak pukul Nan dulu, Nan tak jadi macam ni mak. haha sedutan Adnan Sempit. gilo. and yes gua dah ketagih watak Adnan tu sendiri. part paling tak boleh blah, ooooo main kaum, takpe, aku panggil kaum aku, cemekom, ye saya ahli rakankop Adnan 0838 saya ulangi Adnan 0838 ingin meminta bantuan, ni budak-budak merempit dekat USJ, USJ1 saya ingat, tolong angkut budak-budak ni, bawak lah dalam 2 kontena. haha lawak gilo, dulu ingat geng Sepah paling lawak, rupanya ade lagi yang lebih lawak, ingat kan panas kepetang, rupanya hujan ditengah hari. tak tau kenapa ayat si Adnan tu semua macam terniang niang tepi telinga. lebih hangat daripada biasa.

eh sejak aku mesej dengan orang kedah, typing aku dah lain, more tu bahasa baku, hilang dah sikit identiti orang jawa :O macam mana nin bak kata mio. haaa ape lagi nk cerite, hmm ok aku jumpa facebook budak budak kampung aku, classmate sekolah rendah, tahun 1 sampai tahun 3, wow macam excited, gilo maju dah, tak sangka. time ni macam teringat kisah kisah dulu, kantoi rokok sama sama, ngorat awek sama sama, kena sebat dengan rotan sama sama, haha and aku paling ingat kawan aku cakap kalau nak kuat kena makan kulit ayam. jadahnya aku nk makan kulit ayam, lemak tepu kot, tapi masa tu kecik lagi, memang taksub lh, tu pasal dulu aku gemok. sekarang bila tengok latest gambar rasa macam ohh sekejap dah besar, dah hensem hensem kawan aku, yang macam brad pit pon ada, yang muka ustaz pon ada, aku jelah muka sampah. weekend ni aku nak pergi memancing, tak kira, nak juga. pakcik aku cakap aku boleh ikot, wow best best, merase lh naik kerete turbo dia, tapi dia selalu suruh aku bawak kerete mak aku, tapi sejak berturbo mane tau dia dah berubah. tapi satu je aku tak puas hati, tak pernah nk bagi aku drive kerete dia, kelongkang nanti katanya, tangan tak cukup tough, mau tak gilo, acceleration dari 0kmh ke 60kmh dalam 2 3 seconds ja, kalau suspension tak keras, boleh kalah mat rempit kalau lawan weely. sejak akhir akhir ni minat dan kemahuan aku macam berubah, tak macam dulu, dulu aku suka buat, sekarang bila nk buat benda tu rasa macam eee tak kan nk buat benda ni, tanda tanda tak lama kot, maybe dah ade sign tapi belom sedar. wallahualam.

btw, semalam jumpa myspace ni, hebat sangat. tapi Scha lagi hebat, tak ada sapa boleh tanding kehebatan dan kemantapan Scha. awww you are so soooo sweet baby, ily. myspacer tu tulis, kenapa triangle dikaitkan dengan illumunati, walhal segitiga adalah seni. dia claim triangle is made of 3 element. TRUTH,LOVE,POWER. power juga wawasan mamat ni, tun det dengar mau terharu. ayat last paling best, triangle is not illumunati and sapa fikir segitiga adalah illumunati hanya mempunyai ideologi bodoh, macam tu lh lebih kurang tapi dia cakap dalam english, saja aku translate bahasa melayu supaya budak budak senang faham. terasa gilo, sebelom ni kalau nmpk segitiga terus ingat piramid ade mate tengah, myspace ni macam dah berjaya mengubah presepsi aku terhadap segitiga, hebat gilo.beside that tadi aku jumpa blog orang gilo, kenapa aku cakap dia gilo? haaa tunggu nanti aku update dekat entry yang lain, lepas baca blog dia aku tak tau nak kesian or nak gelak, memang rare, satu dalam seribu maybe.

eh lupa nak cakap, thanks to azza sebab buat kan header, walau tk smart tk aku tetap letak, yelah hati kawan kena lh jaga. nanti nak suruh dia buat lagi, ingat nk letak gambar, any idea? hm 4 kali dah aku edit entry ni, haihhhhh

Oh my kfc, lets come to papa baby
 macam biase, semua gambar rembat dkt google

3 comments:

Syzna said...

wey buruk gila header? sape la buat. cis. hahaha kenapa tk letak yg pink? HAHAHAHA jambu. HAHAHAHA

Anonymous said...

haha azza malam ni on ym, aku nk suruh buat header lagi, karang aku belanje kfc, nak nak? :O

Unknown said...

azza.. apahal header terbalik??? hehe
dah aku terbalikkan lappy aku nak taw ape yg ko tulis.. hehe